Η Χριστίνα Ιουστίνα Αρχοντή, η οποία έγινε γνωστή από τον ρόλο της «Μπουλίτσας» στο «Καφέ της Χαράς» . Όσα καταγγέλλει για την κακοποίηση από αστυνομικό !

 


Αναβολή πήρε το δικαστήριο της Λίλιαν Αρχοντή και της κόρης της Χριστίνας Ιουστίνας , η οποία έγινε γνωστή από τον ρόλο της «Μπουλίτσας» στο «Καφέ της Χαράς» ,  για τις 15 Μαρτίου του 2024. Οι δύο γυναίκες κατήγγειλαν πως το 2022 κακοποιήθηκαν σωματικά και ψυχολογικά από δυο ανθρώπους της ΕΛ.ΑΣ., αφού είχαν οδηγηθεί σε αστυνομικό τμήμα μετά από διένεξη μάνας και κόρης με δύο άλλες γυναίκες.

«Αυτό που θέλω να αναφέρω είναι ότι δεν υπάρχει καμία προκατάληψη απέναντι στην Ελληνική Αστυνομία. Έχουμε δίπλα μας έναν αστυνομικό που μας στηρίζει πάρα πολύ… Θα σας πω όσα έζησα εγώ αφήνοντας έξω τα θέματα της μητέρας μου. Την ώρα που δίνω τα στοιχεία μου στον αστυνομικό καθώς μου τα ζήτησε, με αρπάζει από τον καρπό και με ισοπεδώνει στο έδαφος μπρούμυτα. Κατά την πτώση, πέφτουν τα γυαλιά μου και σπάνε. Έχω 7,5 βαθμούς μυωπία που σημαίνει δε βλέπεις τίποτα» είπε αρχικά.

«Από εκεί και έπειτα ήμουν σαν χαμένη. Εκείνη την ώρα ο ένας αστυνομικός πέφτει πάνω μου και με πατάει με το πόδι του, φώναζα ότι δε μπορώ να αναπνεύσω. Εκείνη την ώρα ο αστυνομικός μου περνούσε τις χειροπέδες χωρίς να μειώσει την πίεση. Με σηκώνει, με οδηγεί στο περιπολικό, τον παρακάλαγα να μου δώσει τα γυαλιά μου γιατί δεν έβλεπα τίποτα… Ήμουν σοκαρισμένη» συμπλήρωσε.

«Την ώρα που με έβαλε στο περιπολικό, με γραπώνει από το στήθος και μου το τράβηξε… Ήταν σκόπιμη κίνηση, δεν το έκανε κατά λάθος, ήταν για να με πονέσει. Όπως με τράβηξε, τράβηξε και το εσώρουχό μου και το χέρι του ήρθε σε επαφή με το στήθος μου. Ο άλλος αστυνομικός προχωρούσε σε σύλληψη της μητέρας μου…» υποστήριξε η Χριστίνα Ιουστίνα Αρχοντή.


Σχόλια