Ο Άκης Δείξιμος μίλησε για όλους και όλα στην εκπομπή { Μουσικά Μονοπάτια } καλεσμένος του Βασίλη Μπρούντζου !!!


Μια κουβέντα εφ όλης της ύλης για όλα έγινε την Τετάρτη 15 /05  ανάμεσα στον  Άκη Δείξιμο και τον Βασίλη Μπρούντζο στην εκπομπή { Μουσικά Μονοπάτια } , που είναι στον αέρα κάθε Δευτέρα Τετάρτη και Παρασκευή στις έντεκα με μια το βράδυ στο Ράδιο http://sound4you.gr/ !!!

Έγινε μια όμορφη κουβέντα και πάνω από όλα φιλική λόγο της πολύχρονης φιλίας τους , κάτι που δεχτήκαν και οι ακροατές με μεγάλη διάθεση !! 

Ο Άκης Δείξιμος απάντησε σε όλες της ερωτήσεις του Βασίλη με ειλικρίνεια και χωρίς υπεκφυγές .
Αναφέρθηκε στο τέλμα που έχει τα τελευταία χρόνια το λαικό τραγούδι και  ευθύνη έχουμε όλοι κατά κάποιο τρόπο όλοι μας βάζοντας και τον ίδιο μέσα χωρίς σκοπιμότητες .
Φυσικά και τα ραδιόφωνα έχουν μεγάλη ευθηνή για όλο αυτό το βαλτωμένο τοπίο που υπάρχει στο ελληνικό τραγούδι , και αναφερόμενος στον θείο του και μεγάλο καλλιτέχνη Αντώνη Βαρδή . Είναι δυνατόν να μην παίζουν τόσο μεγάλους καλλιτέχνες σαν τους Αντώνη Βαρδή , Δημήτρης Μητροπάνος , και πόσους ακόμα ογκόλιθους του Ελληνικού τραγουδιού . υπήρξε δισκογραφική δουλειά του Δημήτρη Μητροπάνου που ο κόσμος δεν γνώριζε .
Όσο για την κάθοδο του στο Δήμο Μοσχάτου για δεύτερη φορά , Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Μοσχάτου Ταύρου Ανδρέα Ευθυμίου  για την τιμή που μου έκανε να με καλέσει στο πλευρό του ως υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο για δεύτερη φορά .Είναι τιμη μου ως Μοσχατιώτης να μαι δίπλα του,όπως είναι τιμή για κάθε μοσχατιώτη και Ταυριώτη να έχει έναν τέτοιο σπουδαίο δήμαρχο! 

Όσο για την αγαπημένη του Πάτρα μας είπε ότι λόγο της καταγωγής της μητέρας μου όπως καταλαβαίνετε έχω πολλή όμορφες ανάμνησης από τα παιδικά μου χρόνια ακόμα , και έχω αρκετούς φίλους και συγγενής στην Πάτρα ,  και μετά από αρκετά χρόνια δεν θα εμφανιστώ φέτος στο αγαπημένο μου το  καλοκαιρινό «Χάραμα» στην Πάτρα .  και ο λόγος είναι αυτό το λέω πρώτα εδώ σε εσένα και τους ακροατές σας θα είμαι υπεύθυνος στην μουσική θεατρική παράσταση Μάλιστα Κύριε Ζαμπέτα! Και η καλοκαιρινοί περιοδεία μας θα ξεκινήσει από την πάτρα και το αρχαίο θέατρο από την 1 Ιουλίου και φυσικά σε περιμένω να την δεις και από κοντά για να καταλάβεις τη καταπληκτική παράσταση είναι . 



Πρωταγωνιστούν: Βίκυ Σταυροπούλου στο ρόλο της γυναίκας της ζωής του, Τάσος Χαλκιάς, Λευτέρης Ελευθερίου, Χριστίνα Τσάφου, Ελένη Καρακάση, Μάκης Πατέλης, Κωνσταντίνος Κακούρης, και ένας μεγάλος θίασος από νέους ηθοποιούς και χορευτές και 8μελής ζωντανή ορχήστρα.
Όσο για τα μουσικά νέα του περιμένουμε νέο τραγούδι από Σεπτέμβρη, το οποίο είναι έτοιμο  .




Σχόλια