Η ερμηνεύτρια Νατάσα Θεοδωρίδου στηρίζει την πρωτοβουλία του Γιώργου Μαζωνάκη «Μπουζούκι. Οι Ευαίσθητες Χορδές» !!


Η ερμηνεύτρια Νατάσα Θεοδωρίδου στηρίζει την πρωτοβουλία του Γιώργου Μαζωνάκη «Μπουζούκι. Οι Ευαίσθητες Χορδές».
Μία πρωτοβουλία με χαρακτήρα αποστολής ζωής, μια ανοιχτή πρόσκληση από το Γιώργο Μαζωνάκη σε ειδικούς και κοινό, για την απόδοση της τιμής που αξίζει στο μπουζούκι, στο μουσικό αυτό όργανο, παγκόσμιο σύμβολο του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού, που μιλάει στην καρδιά και την ψυχή όλων μας.

Νατάσα Θεοδωρίδου (Ερμηνεύτρια): Αγαπημένε μου κι ευαίσθητέ μου Γιώργο. Πόσο όμορφη και συγκινητική είναι αυτή σου η προσπάθεια, αυτή σου η πρωτοβουλία! Το λαϊκό τραγούδι λοιπόν, και κατ’ επέκταση το μπουζούκι που είναι το κυρίαρχο όργανο του, είναι η ραχοκοκαλιά του ελληνικού τραγουδιού. Ο ήχος του μπουζουκιού είναι τόσο γλυκός, τόσο νοσταλγικός, σε πλημμυρίζει με συναισθήματα όλων των χρωμάτων, σου δημιουργεί εικόνες, σε ταξιδεύει. Είναι ένας φωτεινός φάρος που δεν σε αφήνει να χαθείς ποτέ. Αυτό που εγώ επιθυμώ κι είμαι σίγουρη ότι θα επιτευχθεί μέσα από τον αγώνα αυτόν τον όμορφο που δίνεις, είναι να έρθει το μπουζούκι, αυτό το ευλογημένο όργανο, κοντά στους νέους ανθρώπους. Να το μάθουν, να το αφουγκραστούν, να το αγαπήσουν. Ξέρεις ότι σε αγαπώ πάρα πολύ κι είμαι κοντά σου σε αυτό το πανέμορφο ταξίδι που έχεις ξεκινήσει.

Σχόλια