O κύβος ερρίφθη - Ο Σάκης Τανιμανίδης θα είναι παρουσιαστής στη Φάρμα !

 


Ο Σάκης Τανιμανίδης αποκάλυψε πως θα είναι παρουσιαστής στη Φάρμα ενώ δεν έκρυψε πως έχει κάνει συζητήσεις και έχει κανονίσει πολλά ακόμα projects με τον σταθμό, τονίζοντας πως επέλεξε τον ΑΝΤ1 αλλά είχε προτάσεις κι από άλλα κανάλια.

Ο Τανιμανίδης πάντως εξήγησε πως η απόφαση να αφήσει το Survivor έγινε μόνο για τη γυναίκα του Χριστίνα και για τα παιδιά που περιμένουν:

«Σκέφτηκα τι θα σκέφτομαι για μένα σε είκοσι χρόνια, όταν θα είμαι εξήντα. Ότι έκανα πάλι το Survivor ή ότι ήμουν παρόν στη γέννηση των παιδιών. Και η απάντηση ήρθε μόνη της».

«Δεν το βλέπω το Survivor γιατί μου λείπει, μου λείπει το ότι δεν είμαι εκεί αλλά δεν αισθάνθηκα περίεργα που το παρουσιάζει ο φίλος μου ο Γιώργος. Πολλές φορές τα μίντια μεγαλοποιούν καταστάσεις και πράγματα, με τον Γιώργο είμαστε καλοί φίλοι, μιλούσαμε και προχτές».

Σχόλια