Η Έλενα Παπαρίζου απάντησε σε όσους σχολίασαν αρνητικά τα κιλά και την ευρύτερη εξωτερική της εμφάνιση !!

 


Η εκρηκτική Έλενα Παπαρίζου η οποία μάγεψε τους πάντες με την εμφάνισή της στον τελικό της Eurovision το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, ήταν καλεσμένη του Γρηγόρη Αρναούτογλου το βράδυ της Πέμπτης στο πλατό του The 2night Show στον ΑΝΤ1.

Λίγες μέρες μετά την εμφάνιση της στο Ρότερνταμ και στην Eurovision 2021, η δημοφιλής τραγουδίστρια απάντησε χωρίς να πει πολλά λόγια σε όσους σχολίασαν αρνητικά τα κιλά και την ευρύτερη εξωτερική της εμφάνιση.

Δεν με πειράζει. Στεναχωρήθηκα τόσο πολύ που έγραψαν για τα κιλά μου, που πήγα χθες και έφαγα ένα μπέργκερ. Δε χρειάζεται να ασχολούμαστε με τέτοια πράγματα. Εγώ χαίρομαι που ο κόσμος χάρηκε”…

Τι παίζει τελικά ρόλο στη ζωή μας. Να έχουμε δίκιο, ή να είμαστε ευγενικοί άνθρωποι”;

Εγώ χαίρομαι που η Ελλάδα πήγε καλά, ο κόσμος χάρηκε. Αυτό παίζει το μεγαλύτερο ρόλο. Αν δεν είσαι ευγενικός, χάνεις το δίκιο σου", είπε χαρακτηριστικά η Έλενα Παπαρίζου.

"Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να ασχοληθώ περισσότερο με αυτό το πράγμα. Είναι κρίμα να ασχολούμαστε με λάθος πράγματα στη ζωή μας" πρόσθεσε.

Θα πήγαινα ξανά στη Eurovision, μόνο αν είχα το κατάλληλο τραγούδι" τόνισε ενώ ανέφερε ότι είχε δεύτερες σκέψεις όταν βγήκε το number one και θα εκπροσωπούσε την Ελλάδα στον μουσικό διαγωνισμό:

"Σκεφτόμουν μήπως ψήφισε ο κόσμος λάθος; Μήπως εγώ είμαι λάθος; Δεν ήξερα αν ήταν το σωστό τραγούδι αλλά είπα θα το στηρίξω γιατί ήταν η επιλογή του κόσμου".

Σχόλια