Είναι η πρώτη φορά που συνεργάζονται με ρόλους…. ζωής, δηλαδή μάνας και γιου ! Μαρία Τζομπανάκη και ο Ορφέας Αυγουστίδης !!

 


Είναι η πρώτη φορά που συνεργάζονται και σε αυτή τη συνεργασία συνδέονται με ρόλους…. ζωής, δηλαδή μάνας και γιου. Η Μαρία Τζομπανάκη και ο Ορφέας Αυγουστίδης, μητέρα και γιος, συνάδελφοι και τώρα συνεργάτες στην ερωτική δραματική σειρά του Alpha, «Σασμός», που σκαρφαλώνει κάθε μέρα όλο και ψηλότερα στους πίνακες τηλεθέασης.

Η Μαρία Τζομπανάκη υποδύεται την Καλλιόπη Σταματάκη, μια δεσποτική γυναίκα, αυταρχική και ταυτόχρονα θρησκευόμενη, που θέλει να τα ελέγχει όλα και να λύνει τα προβλήματα της οικογένειας αποφασιστικά. «Το κοινό μου σημείο με τον ρόλο είναι η αφοσίωση μου στα παιδιά και την οικογένεια… Δεν έχω αυτό που έχει ως ιδέα η Καλλιόπη. Πιστεύει και τροφοδοτεί την ιδέα της βεντέτας. Διαφωνώ… Εάν μου πείραζε κάποιος το γιο μου ή τον εγγονό μου…δεν ξέρω τι θα έκανα…».


«Είναι περίεργο αλλά ωραίο που η τηλεοπτική μου μητέρα είναι η μαμά μου. Το έχουμε βρει. Κάτι γίνεται ωραίο και ενδιαφέρον. Υπάρχει κάτι τρισδιάστατο σε αυτή τη σχέση εξ αρχής» λέει ο Ορφέας Αυγουστίδης, ο Αστέρης Σταματάκης στη σειρά. «Η Καλλιόπη έχει αδυναμία στον πρωτότοκο γιο της τον Μαθιό, βάζοντας διακριτικά στο περιθώριο τον Αστέρη».

Πρόκειται για «σπάνια ευκαιρία αυτή η συνεργασία. Είναι ευλογία. Ήθελα πάντοτε να παίξω με τον γιο μου, τον Ορφέα. Χαίρομαι πάρα πολύ που μου συνέβη αυτό» υπερθεματίζει η Μ.Τζομπανάκη. Και μάλιστα σε μια περίοδο μετά την καραντίνα. «Η πρώτη καραντίνα με στρίμωξε πολύ και ψυχολογικά. Ήμουν κλεισμένη σε ένα ουρανοξύστη στη Νέα Υόρκη…», εκεί όπου είναι το δεύτερο σπίτι της. «Βρισκόμαστε με τον σύζυγό μου με ταξίδια. Το ήξερα εξ΄αρχής ότι θα πηγαινοέρχομαι στην Αμερική».


Μια σπάνια φωτογραφία της Μαρίας Τζομπανάκη και του γιου της, Ορφέα Αυγουστίδη.

Ο Ορφέας Αυγουστίδης σε τρυφερή ηλικία στην αγκαλιά της μητέρας του Μαρίας Τζομπανάκη την δεκαετία του 80 και δεξιά σε πρόσφατη φωτογραφία.



Σχόλια