Ο παρουσιαστής Νικόλας Ράπτης λίγο πριν την πρεμιέρα του show «Ελλάδα έχεις ταλέντο» , έκανε την πιο ρομαντική πρόταση γάμου στην αγαπημένη του !!

 


 Ο παρουσιαστής του "Ελλάδα έχεις Ταλέντο" λίγο πριν την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του show στον ΑΝΤ1 σε ένα ταξίδι-αστραπή στο Παρίσι, έκανε πρόταση γάμου στην αγαπημένη του.

"Δεν ήταν τόσο σχεδιασμένο. Απλά με όλα αυτά που γίνονται, είχαμε να ταξιδέψουμε και δυο χρόνια. Είχα το δαχτυλίδι γενικά και λέω ας το πάρω μαζί μου. Δε μου έβγαινε, είχα και άγχος. Ξέρεις όταν είσαι με κάποιον πολλά χρόνια γιατί εμείς είμαστε μαζί έξι χρόνια, υπάρχει αμηχανία. Δεν μπορείς έτσι ξαφνικά εκεί που είσαι να πεις 'σ'αγαπώ πάρα πολύ'. Εγώ δεν είμαι τόσο γλυκούλης, ούτε πιάνω χέρια. Δεν είμαι πολύ της αγκαλιάς, δεν έκανα κάποια προετοιμασία. Έλεγα όταν βρω την κατάλληλη στιγμή θα το ρίξω. Το έβαλα σε ένα κουκλάκι, σε μία Minnie Mouse που έψαχνα, γονάτισα κανονικά, ήταν κάτι Γάλλοι χειροκροτούσαν. Εγώ γελούσα. Μετά είχαμε κάτσει αμήχανοι σε ένα παγκάκι και προσπαθούσαμε να συνέλθουμε να δούμε τι μας έχει συμβεί. Στην αρχή δεν το κατάλαβε γιατί απορούσε γιατί κρατούσα και το κουκλάκι γιατί έβρεχε και της έλεγα αστο το κουκλάκι".

Να ζήσετε ευτυχισμένοι και αγαπημένοι. 





Σχόλια