Ο «Βλάσης Καραπάνος» του Σασμού , Λάζαρος Γεωργακόπουλος ,μιλάει για την κόρη του την γνωστή πιά τραγουδίστρια και την σύντροφό του !!

 


«Βλάσης Καραπάνος» , Λάζαρος Γεωργακόπουλος ο ηθοποιός που υποδύεται τον «ισοβίτη» στον Σασμό.

Αναφέρθηκε αρχικά, στην κόρη του, Ιωάννα Γεωργακοπούλου, η οποία έγινε ευρύτερα γνωστή ως Joanne.

Η 19χρονη νικήτρια του The Voice  στο μουσικό reality και πραγματικά εντυπωσίασε.


«Είμαι πολύ περήφανος για την κόρη μου, ήμουν υποστηρικτικός μαζί της. Έχει ένα θέμα με τα μάτια της. Τη νόσο του Στάργκαρντ και μέσω από αυτό το παιχνίδι βρήκε ένα κέντρο και κάνει βελονισμό. Έχει μία βελτίωση», δήλωσε ο ηθοποιός.


Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στη σύντροφό του, με την οποία δεν έχουν παντρευτεί, αλλά έχουν υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης.

«Έχουμε μακροχρόνια σχέση. Δεν έχουμε παντρευτεί. Για πρακτικούς λόγους κάναμε ένα σύμφωνο συμβίωσης. Δεν είχαμε σκεφτεί ποτέ ότι πρέπει να γιορτάσουμε την ένωσή μας. Η Ιωάννα είχε έρθει κάποια στιγμή και μου είπε ότι θέλει να δει φωτογραφίες από τον γάμο. Της είπα ότι δεν έχουμε παντρευτεί και μου λέει: "Τι;". Την μικρή τη βαφτίσαμε στα 6 της, γιατί το ήθελε η μανούλα μου, που έχει πεθάνει πλέον, κι είπαμε να της κάνουμε το χατίρι», είπε χαρακτηριστικά.

Όσο για τον ρόλο που υποδύεται στον «Σασμό», ο Λάζαρος Γεωργακόπουλος δήλωσε: «Κινείται με φοβερή άνεση και πολύ απρόβλεπτα από το απόλυτο καλό στο απόλυτο κακό. Η σχέση μου με τον Αστέρη είναι ισότιμη κι αγαπησιάρικη. Με πολλή φροντίδα».


Σχόλια