Οι μεταγραφές, και τα οριστικά σχήματα του χειμώνα , και οι πρεμιέρες τους !!

 


Ο Αργυρός συμπράττει με Ρουβά, ο Ρέμος με Γαρμπή, ο Μαζωνάκης με Σχοινά, ο Οικονομόπουλος με Λιβάνη, ο Σαμπάνης έρχεται σε νέο χώρο, οι Μέλισσες πάνε με φόρα στο «Έναστρο», ενώ ο Βέρτης επιστρέφει solo και η Νατάσσα αφήνει τα θέατρα για την πίστα !

Αναμφίβολα το σχήμα που φαντάζει πιο ισχυρό αυτή την στιγμή είναι η σύμπραξη του Κωνσταντίνου Αργυρού με τον Σάκη Ρουβά στο «Teatro» του Κώστα Μπερτάκη.
 
Με Σάκη Ρουβά θα ξεκινήσουν τις εμφανίσεις τους τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου.
«Είναι σχήμα για να πέσουν τα τσιμέντα» .

Το ίδιο ισχύει και για την συνεργασία του Αντώνη Ρέμου με την Καίτη Γαρμπή στο «ΝΟΧ», μετά την περσινή σεζόν, την πρώτη στο νέο χώρο που δημιούργησαν ο Ηλίας Μαροσούλης και ο Άγγελος Κοταρίδης για τον δημοφιλή ερμηνευτή.

Η απόφαση του Ρέμου να στήσει ένα πρόγραμμα στα πρότυπα των μεγάλων κλαμπ ήταν σίγουρα πρωτότυπη, αλλά δεν έγινε δεκτή με τον ενθουσιασμό που θα περίμενε κάποιος από τους φανατικούς του.

Φέτος επιστρέφει τον Οκτώβριο με ένα πρόγραμμα στο οποίο η Γαρμπή θα τραγουδάει μόνο μια φορά για μιάμιση ώρα περίπου, μετά το πρώτη εμφάνιση του Αντώνη, ερμηνεύοντας όλες τις μεγάλες επιτυχίες της.

Μετά θα βγαίνει ο Ρέμος με το δεύτερο πρόγραμμα του, που είναι και το πιο δυνατό του χαρτί, αφού εκτός από τα δικά του τραγούδια , σε ένα ρεπερτόριο που περιλαμβάνει από Αλκίνοο Ιωαννίδη και Στράτο Διονυσίου, έως Μαζωνάκη.

Ο Γιώργος Μαζωνάκης που πέρυσι έστησε ένα φοβερό πάρτι στο «Κέντρο Αθηνών» του Γιάννη Τσακουμάκου θα είναι το πρώτο μεγάλο όνομα που θα ανοίξει την φετινή σεζόν στις 10 Σεπτεμβρίου όπως έχει ανακοινωθεί άτυπα.

Μαζί του θα έχει τον Διονύση Σχοινά, ο οποίος έχει χτίσει ένα δικό του στιλ που έπιασε έχοντας μαζί του μόνο έναν μουσικό-τον μαέστρο του-να παίζει σχεδόν τα πάντα.

Το σχήμα θα εμφανίζεται Πέμπτη-τη μέρα που δεν πίστευε κανείς ότι θα «περπατήσει» πέρυσι και έγινε must-και Σάββατο, με τον Σχοινά να κάνει δύο προγράμματα και τον Μαζώ να «κλείνει» με τον τρόπο που αυτός ξέρει την βραδιά.

 Πριν από λίγες ημέρες υπέγραψε με τον Τσακουμάκο ο Γιώργος Σαμπάνης {όπως σας είχαμε ενημερώσει } , και αναζητείται ο νέος χώρος στο Κέντρο της Αθήνας που θα στεγάσει έναν από τους πιο πετυχημένους συνθέτες και τραγουδιστές των τελευταίων ετών.

Την θέση του στο «Έναστρον» θα πάρουν τον Νοέμβριο οι «Μέλισσες», το πιο πετυχημένο αναμφίβολα συγκρότημα των τελευταίων χρόνων, που άφησαν το Γιάννη Μωράκη μετά απο συνεργασία ετών για να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε ένα πολύ μεγαλύτερο χώρο. Δεν θα έχουν μαζί τους την Τάμτα, ο χώρος επιβάλλει άλλο ένα δυνατό όνομα και οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για προχωρημένες συζητήσεις του Ματσίκα με την Δέσποινα Βανδή.

Η Νατάσα Θεοδωρίδου ξανά γυρνά  στης νυχτερινές πίστες από τις 21 Οκτωβρίου μαζί με τον γιο του Γιάννη Πλούταρχου, Γιώργο Κακοσαίο, με τον οποίο θα εμφανίζονται στην «Ακτή Πειραιώς».  Ο χώρος ανακαινίστηκε πλήρως και η μόνη ίσως ιδιαιτερότητα είναι ότι το πρόγραμμα θα ξεκινάει στις δέκα και μισή το βράδυ, ενώ θα τελειώνει στις τρεις τα ξημερώματα.

Ο Νίκος Οικονόμοπουλος παίρνει την αρχική σκυτάλη στην νυχτερινή διασκέδαση της συμπρωτεύουσας και το {Club vogue } , μετά από καιρό έχοντας σε υποστηρικτικό ρόλο τον Γιώργο Λιβάνη.
 
Ο Νίκος Βέρτης επιστρέφει στο YTON του Τάκη Γιγουρτάκη,με καινούργιο πρόγραμμα αλλά χωρίς κάποιο μεγάλο όνομα δίπλα του, βαδίζοντας στην γνωστή solo πορεία, η οποία τον έχει δικαιώσει.

Από την συμπρωτεύουσα θα κατέβει αργότερα και η Άννα Βίσση που και αυτή τη σεζόν θα εμφανιστεί στο «Hotel Ερμού», έχοντας αποδείξει ότι εξακολουθεί να παραμένει σταθερή αξία.

Και το πιο «βαρύ» λαϊκό σχήμα της χρονιάς αν ευοδωθούν οι συζητήσεις στο οποίο θα ενώσουν τις δυνάμεις τους ο Βασίλης Καρράς και η Queen Πάολα , είναι σε συζητήσεις με τον επιχειρηματία Θανάση Παπαγεωργίου .

Και οι δύο είναι βαριά χαρτιά  στην νυχτερινή διασκέδαση και έχουν την δυνατότητα να γεμίσουν ένα απο τα πιο μεγάλα νυχτερινά κέντρα της Αθήνας που όμως έχει χρόνια να ακουστεί για κάποιο δυνατό σχήμα, από αυτά που μπορούν να κάνουν τη διαφορά, σε έναν χώρο όπου τα λάθη σπάνια συγχωρούνται.



Σχόλια