Ακούστηκαν διάφορα σχόλια με αφορμή της δηλώσεις του τραγουδιστή Νίκου Οικονομόπουλου . «Μπορείς να είσαι άθεος, αλλά όχι να λες δεν υπάρχει Θεός» !

 


Εδώ και έξι μήνες περίπου ο τραγουδιστή, για την ακρίβεια, σε συνεργασία με τον ΑΝΤ1 ετοιμάζει ένα ντοκιμαντέρ για την ζωή του.

«Γενικά ήμουν αντισυμβατικός σε όλα. Ήξερα ότι έχω καλή φωνή. Με το που ξεκίνησα, βίωσα τον ανταγωνισμό. Σε όλα. Ήμουν σίγουρος ότι θα κλάψω, το ήξερα. Εγώ ζω με το παρελθόν. Άθεος μπορεί να είσαι, αλλά όχι να λες ότι δεν υπάρχει Θεός. Για εμένα υπάρχει», ακούγεται να λέει ο δημοφιλής τραγουδιστής και συνεχίζει:

«Η εγχώρια showbiz εδώ δεν έχει καταλάβει πως μπορεί να λες ότι θες, όποτε σου κατέβει για να χτίσεις μια δημόσια εικόνα. Με ενοχλεί που δεν έχουν αντιληφθεί την ανάγκη να πάρουν έναν άνθρωπο που ξέρει τι πρέπει να πεις, πότε πρέπει να το πεις και γιατί πρέπει να το πεις», ανέφερε αρχικά ο Δημήτρης Παπανώτας.

Αναφορικά με την ιδιαίτερη σχέση του τραγουδιστή με τον Θεό, ο δημοσιογράφος σχολίασε: «Όπως σας έχω πει γι’ αυτούς που δηλώνουν άθεοι “σιγά ρε φιλαράκο λίγο με προσβάλεις με όλο αυτό το πηγαίο σου”, το ίδιο μπορεί να προσβάλλεται κάποιος όταν έχεις όλο αυτό το πηγαίο το… Θεούσα. Λέω εγώ τώρα… τι θα έλεγα αν ήμουν ειδικός επικοινωνίας σε έναν τέτοιο άνθρωπο… με μέτρο. Και το “πιστεύω” με μέτρο και το “είμαι άθεος” με μέτρο» και πρόσθεσε:

«Δεν θα βγει και ντυμένος καλόγερος, μην ξεχνάμε ότι η δουλειά μας είναι να βγαίνουν από πίσω και πέντε γυμνές να χορεύουν. Δεν είναι πήραμε την αγιαστούρα και… Μπουζούκια είναι και να μην έχει χορεύτριες ο Νίκος Οικονομόπουλος, θα είναι το κοινό “γυμνό” από κάτω», κατέληξε.

Μία ανάρτηση στην οποία σχολιάζει τα όσα είπε ο γνωστός τραγουδιστής Νίκος Οικονομόπουλος σχετικά με τον Θεό και την πίστη, έκανε ο συγγραφέας Πέτρος Τατσόπουλος.

Ο Πέτρος τατσόπουλος, ο οποίος δηλώνει άθεος, ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook τη δήλωση του Νίκου Οικονομόπουλο, γράφοντας χαρακτηριστικά:

"Σωστά. Καλύτερα, όταν είσαι άθεος, να λες: "Πάω μέχρι το μανάβικο". Πού έχουμε μπλέξει, ρε φίλε. Μας την έχουν πέσει όλες οι διάνοιες μαζεμένες".



Σχόλια