Ο πρώτος προσωπικός χρυσός δίσκος είναι γεγονός για τον Νίκο Απέργη ! Η πρώτες του δηλώσεις !!

 


Όταν ήμουν πιτσιρικάς και έβλεπα φωτογραφίες σε περιοδικά από απονομές δίσκων σε αγαπημένους μου καλλιτέχνες, ονειρευόμουν να έρθει και για μένα αυτή η μέρα, κάποια στιγμή στο μέλλον! Αυτή η μέρα έφτασε και το νεανικό μου όνειρο πραγματοποιήθηκε χθες, παίρνοντας τον πρώτο μου προσωπικό χρυσό δίσκο! Για να πραγματοποιηθεί όμως αυτό το όνειρο, προηγήθηκαν άπειρες ώρες δουλειάς, πολλές δυσκολίες , αλλά παράλληλα απόλυτη προσήλωση στο στόχο που ήταν και παραμένει να προσπαθώ να βγάζω ωραία τραγούδια και να κάνω τον κόσμο να περνάει καλά στις ζωντανές μου εμφανίσεις! Ευχαριστώ την εταιρία μου @panikplatinum και τον CEO @g_arsenakos ! Ευχαριστώ όλους τους συντελεστές που δούλεψαν για αυτό το album, τους δημιουργούς @giannis_fraseris @nikos_stamenis @vyronpotsos  και ιδιαίτερα τον @al.eleftheriadis για την κατάθεση ψυχής που έκανε σε αυτό το δίσκο. Τον καλό μου συνεργάτη και φίλο @theofilos_m που τηρούμε το πλάνο που φτιάξαμε προ 5ετίας και ανεβαίνουμε ένα ένα τα σκαλοπάτια, ευχαριστώ την επιχείρηση του @cabaret_athens @panos_papazo @morakis @apalco @nikos_arvanitis γιατί είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της επιτυχίας του album , ευχαριστώ τους μουσικούς μου @konstantinosntailianis @michail_giouletzis @vagelis_pentzeridis @dimitris_gkavardinas @rebelbass_ @victor.filippopolitis . Την αγαπημένη μου @malu_kiriakopoulou για τη συμμετοχή της στο δίσκο με το ντουέτο μας «πόσο πόσο» αλλά και για την άψογη συνεργασία μας επί σκηνής , όπως και τους υπόλοιπους φίλους συναδέλφους @aris_petrakis @markirra @mcdaddy.69 !

Ευχαριστώ το στήριγμά μου, τη σύζυγό μου @dwrinious , τους γονείς μου και φυσικά οοοοολους εσάς που αγκαλιάσατε αυτά τα τραγούδια και τα κάνατε «χρυσά»!  Κι επειδή τα όνειρα δεν σταματάνε και επιβάλλεται να τα κυνηγάμε ,μείνετε συντονισμένοι….



Σχόλια